dokusorozat
1995-ben rejtélyes körülmények között eltűnt egy televíziós műsorvezető, ám olyan nyomra bukkannak, amihez foghatóra évtizedek óta nem, és talán megoldódik ez a borzongató, lezáratlan ügy.