Dinosaurs: The True Story
Egy világban, ahol a dinoszauruszok életben maradtak és annyira továbbfejlődtek, hogy már a Holdon is jártak, egy óriási aszteroida száguld a Föld felé. A JASA (Jura-kori Légi- és Űrügynökség) mindent bevet, hogy elhárítsa a katasztrófát.