Black & White - Die Geschichte vom schwarzen Schaf
A birkanyáj békében éldegél egészen egy fekete bárány érkezéséig. Kezdetben kiközösítik, ám a nagy bajban a segítségükre siet és nyáj hős megmentője lesz. Animációs gyerekfilm az elfogadásról, a kívülállók és idegenek iránti toleranciáról.