The Smortlybacks Come Back!
A Little People TamLinje a furcsa vastagbőrűekből álló csordájával zöldebb legelőket keresve vándorol. Mikor az óceán partján rekednek, rettegés fogja el őket. Azonban TamSin, a csodálatos hableány és a szemtelen vastagbőrű teremtménye segítségével egy nem remélt boldog befejezés lehetősége nyílik meg előttük.