Manulvarna
A holdfarkasok szeretnek mindent, ami fénylik és ragyog, de leginkább a Holdért bolondulnak. Minden éjjel leülnek, és álmélkodva bámulják. Egy éjszaka úgy elhatalmasodik rajtuk a vágyakozás, hogy úgy döntenek, ellátogatnak a Holdra.