Tiszta bolond
A Tiszta bolond Los Angeles déli részének munkásközegében játszódó, félórás részekből álló, igazán filmszerű, és tiszteletettudónak semmiképp sem nevezhető vígjátéksorozat, amelynek középpontjában a 30 éves Julio Lopez áll, aki még mindig otthon lakik, középsuli óta se veled, se nélküled kapcsolatban van a barátnőjével, és minden ürügyet felhasznál, hogy ne kelljen szembenéznie a saját problémáival.