Que T'hi Jugues, Mari Pili?
Sole, Mari Pili és Marta három lány, akik az olimpia előtti Barcelonában közösen bérelnek egy lakást. Elhatározzák, hogy játszanak egy játékot: minden előjáték nélküli férjvadászatba bocsátkoznak, és viszonyt kezdenek az első férfival, aki megkérdezi a nevüket.