A függetlenség napja
Nézze meg a kasszasikerfilmek készítésének új korszakát bevezető, nagyszabású sci-fi kaland felújított verzióját! Roland Emmerich rendező és Dean Devlin producer olyan sztárokkal közösen fogatta a filmet, mint Will Smith, Jeff Goldblum és Bill Pullman. Amikor idegenek lények mindent elsöprő inváziót indítanak a Föld ellen, a világ egyetlen reménye az, hogy az emberiség összefog, és egy mindent eldöntő csapást mér a támadókra.