Deja Vu
Doug Carlin (Washington) szövetségi ügynököt egy szigorúan titkos kormányzati laborba viszik, ahol időutazással előznek meg bűncselekményeket.
Az Oscar-díjas Denzel Washington a kasszasikergyáros producerrel, Jerry Bruckheimerrel és a nagysikerű rendezővel, Tony Scott-tal karöltve hozta létre a Deja Vu-t – egy nagy hatású, lendületes akció-thrillert, amely észbontó fordulatokat tartogat. Egy New Orleans-i kompon történt szörnyű robbanás bizonyítékainak felkutatásához hívják Doug Carlin (Washington) szövetségi ügynököt, akit azonban a helyszínről váratlanul egy szigorúan titkos kormányzati laborba visznek, ahol időutazásal előznek meg bűncselekményeket. De vajon ez segíthet-e Carlinnak megváltoztatni a múltat? Kapaszkodjunk meg, mert egy kirobbanó és izgalmakkal teli utazásra indulunk, amelyet újra és újra át akarunk majd élni!