Doktor Addison
A Grace klinika testvérsorozatának főszereplője a sebész dr. Addison Forbes Montgomery, Derek Shepherd volt felesége. Új értelmet keresve életének maga mögött hagyja a seattle-i Grace klinikát, és csatlakozik egykori egyetemi évfolyamtársaihoz, Naomi és Sam Bennetthez a kaliforniai Oceanside Wellness Csoport klinikáján. A nemrég elvált Bennették tinédzser lányuk, Maya és a praxis kedvéért igyekeznek civilizáltan kezelni a helyzetet. Addison és a csoport alternatív gyógyászati specialistája, Pete Wilder között felizzik a levegő, ám Addison nem tudja, hogy a férfi özvegy, és a feleségét gyászolja. A pszichiáter Violet, a gyermekorvos Cooper és a recepciós, szülésznek tanuló Dell alkotja még a csapatot. A helyi kórház főorvosa, Charlotte helyteleníti a csoport orvosláshoz való unortodox hozzáállását, Addison viszont örömmel ugrik fejest az új város, életstílus és orvoslási módszerek jelentette kihívások tengerébe.