A hidegsebész
A Philadelphiai Rendőrkapitányság igazságügyi orvosszakértőjeként az intellektuálisan kiváló, ám érzelmileg kihívásokkal küzdő dr. Megan Hunt személyes problémáival viaskodik, miközben az eljárásrenddel szembeszegülve állítja bíróság elé a bűnözőket.