High Life at Low Temperatures
Az Ausztria „Kis Szibériájában” megbúvó Lungauban a magas hegycsúcsokból eredő jeges szelek egyedi alpesi tájat teremtenek. A patakok mocsarakat, lápokat és tavakat hoznak létre, ahol sokféle vad tenyészik. Nyáron nyüzsögnek a fészkelő sasok, a lakomázó hermelinek és az újszülött alpesi szalamandrák, majd lassan beköszönt a tél.