dráma, vígjáték
A "The Supremes" néven ismert életre szóló legjobb barátnők, Odette, Clarice és Barbara Jean együtt vészelik át az élet viharait, és megszakíthatatlan kötelék fűzi össze őket. Most, új szívfájdalmak árnyékában a trió próbatétel előtt áll, miközben szembenéznek eddigi legnagyobb kihívásaikkal.