Aranyhaj - Örökkön örökké
Mindenki Aranyhaj és Flynn királyi esküvőjére gyűlik össze, és a birodalomban ünnepi a hangulat. Amikor azonban Pascal és Max elveszítik az aranygyűrűket, őrült keresés veszi kezdetét.
A királyságban ünnepi a hangulat, amikor mindenki Aranyhaj és Flynn királyi esküvőjére gyűlik össze. Mikor azonban Pascal, a virágkaméleon és Maximus, a gyűrűhordozó elveszítik a jegygyűrűket, őrült keresés veszi kezdetét. Fergeteges káosz kerekedik, ahogy a kétségbeesett páros mindent megtesz azért, hogy megtalálja a gyűrűket, mielőtt bárki is észrevenné, hogy eltűntek. Vajon Maximus és Pascal sikerrel járnak, és időben visszajutnak a templomba? További kérdés, hogy vajon képesek lesznek-e valaha helyesen lerajzolni Flynn orrát a királyságban?