TENGOKU-DAIMAKYO
2024-ben félelmetes szörnyek rejtőznek Japán romjai között, a túlélők pedig próbálnak mindent összekaparni, amit csak lehet az életben maradásért. Kiruko megígéri egy haldokló nőnek, hogy elvisz egy Maru nevű fiút egy helyre, amit Mennynek hívnak.
2024-ben összeomlott a világ. Félelmetes szörnyek rejtőznek Japán romjai között, a túlélők pedig próbálnak mindent összekaparni, amit csak lehet az életben maradásért. Kiruko, egy különc nakanói lány megígéri egy haldokló nőnek, hogy elvisz egy Maru nevű fiút egy helyre, amit Mennynek hívnak. Marunak meggyőződése, hogy lesz ott egy fiú, aki pont úgy néz ki, mint ő.