SYNDUALITY Noir
2242-t írunk. Kanata drifter akar lenni, és találkozik Noirral, egy mágussal, aki nem emlékszik semmire. Mivel azonban Noir kitűnik a mészárlók elleni harcban, Kanata társul vele, és rájön, hogy pontosan mi kell ahhoz, hogy drifter lehessen.
Amikor halálos kékpalaméreg záporozott az égből, az emberiség a föld alá menekült, hogy elkerülje az Újhold könnyei néven ismert katasztrófát. 100 évvel később az emberiség újra a felszínre merészkedett, hogy új korszakot kezdjen. A föld felett ólálkodó mészárlók állandó fenyegetése mellett az emberek új településeket, úgynevezett fészkeket hoztak létre a mágusokkal, mesterséges intelligenciával rendelkező humanoidokkal közösen. Most 2242-t írunk, és Kanata álma, hogy drifter lesz. Miközben Tokióval, a híres drifterrel múzeumi romokat tár fel, rátalál egy Noir nevű mágusra, aki elvesztette minden emlékét. Noirnak a mindennapi teendőkkel is nehézsége van, de a Mészárlók elleni harcban kiválóan helytáll. Kanata Noirral társulva felfedezi, hogy mi is kell ahhoz, hogy drifterré váljon.