Nyáridő-számítás
Shinpei Ajiro, akinek gyermekkori barátja, Ushio Kofune elhunyt, két év után először tér vissza szülővárosába. Legjobb barátja, Sou Hishigata azt gyanítja, hogy valami nincs rendben Ushio halálával, és valaki más is veszélyben lehet.
Baljós előjelet látnak, amikor másnap egy egész család eltűnik a szomszédból. Emellett Mio egy „árnyékot” látott be három nappal Ushio halála előtt.