történelem, dokusorozat
Megragadó, rendkívüli beszámoló Amerika történelmének legtöbb halálos áldozatával járó belföldi terrortámadásáról, amit azok mesélnek el, akik átélték azt.
1995. április 19-én Amerika átélte történelmének legtöbb halálos áldozatával járó belföldi terrortámadását. Harminc év elteltével ebben a sorozatban azok mesélik el az aznapi történéseket, akik átélték azokat: az oklahomaiak. Három epizódban bontakoznak ki a túlélésről és fájdalomról szóló történetek, miközben egy nemzet küzd az igazságszolgáltatásért.