A hercegnő és a béka
A Disney bemutatja új filmjét, amelyből megtudhatjuk, mi történik a világ leghíresebb csókja után – vagyis miután a hercegnő megcsókolja a békát. Lélegzetelállító kalandok, lenyűgöző animáció, varázslatos zene és felejthetetlen figurák!