Volt egyszer egy stúdió
A Disney Animation szeretett karaktereinek csupa sztár felállású együttese a „Volt egyszer egy stúdió” című filmben egy örömteli, szórakoztató és érzelmes találkozásra és egy látványos csoportképhez gyűlik össze, hogy megünnepeljék a Disney 100. évfordulóját.