Longboarding La to NY
Egy brit filmstáb ambiciózus utazásra indul, 3.000 mérföldet longboardoznak Amerikán keresztül, Los Aangelestől New Yorkig. Sivatagokkal, hegyekkel és városokkal néznek szembe, miközben egy kis csapat dokumentálja az életüket megváltoztató kalandjukat.