Alien 4. - Feltámad a halál
200 év telt el azóta, hogy Ripley (Sigourney Weaver) feláldozta magát. A tudósoknak most sikerül őt – és a benne fejlődő idegen királynőt – klónozniuk abban a reményben, hogy egy szuperfegyvert hoznak létre.