Princes of the Palace
Kövesse nyomon a brit koronahercegek életét, udvari életrajzírók által készített, mélyreható interjúk segítségével. Az őket legjobban ismerő a bennfentesektől pedig megtudhatjuk, hogy a hercegek egyes generációi hogyan készül fel a szolgálatra folyamatosan változó világunkban.