Diana Princess of Wales - A Celebration of a life
"Eddig soha nem látott archív felvételek és új értesülések segítségével a film bensőséges portrét fest Diana walesi hercegnéről. A 20. század egyik legikonikusabb alakja életének összeállításával új fényben tünteti fel a világszerte csodált nőt, aki örökre nyomot hagyott a történelemben. "