Kis Einsteinek
Ez az új, innovatív sorozat új utakat kínál az óvodásoknak a zenehallgatáshoz és a művészethez. Négy hősünk minden epizódban találkozik a hátsó udvaruk klubházában, miután küldetésre indulnak egy bizonyos cél eléréséért.
Ez az új, innovatív sorozat új utakat kínál az óvodásoknak a zenehallgatáshoz és a művészethez. Négy hősünk minden epizódban találkozik a hátsó udvaruk klubházában, miután küldetésre indulnak egy bizonyos cél eléréséért. A hősök bevonják csodálatos barátjukat, a dinamikus RAKÉTÁT, és együtt vágnak neki a „nap küldetésének”, amelynek során Rakéta elviheti őket a Kínai Nagy Falhoz, a Big Benhez, az Eiffel-toronyhoz, vagy megmártózhatnak Van Gogh Csillagos éjében, más érdekes új „helyek” mellett. Amikor akadályokba ütköznek, a hősök a nézők segítségét kérik, hogy segítsenek nekik a küldetésükben.
Az Einsteinek segítenek Rakétának megtalálni Kis Bálnát, aki a tengerparton lett a barátja.
A banda megpróbálja visszaszerezni Annie karácsonyi ajándékát a Mount Everesten.