Vampirina
Amikor a családjával Erdélyből Pennsylvaniába költöznek, Vee megtanul új barátokat szerezni az új iskolájában, és megismerkedik az emberek világával.
Vampirina az új lány a városban! Miután a családjával Erdélyből Pennsylvaniába költöznek, Vee-nek és a családjának meg kell tanulnia alkalmazkodni a városi vámpírok életéhez. Vee segít a szüleinek a Rémséges panzió vezetésében, ahol az átutazó rémeket és koboldokat látják vendégül, miközben megtanul új barátokat szerezni az új iskolájában, és megismerkedik az emberek világával. Lehet, hogy könnyebb lenne, ha megpróbálna elvegyülni a tömegben, de Vee tudja, milyen fontos, hogy önmaga legyen!