Alul semmi
Az „Alul semmi” csapata 25 év után visszatér, de vetkőzés helyett kutyarablással, galambtenyésztéssel és egy nem mindennapi túszejtéssel töltik az idejüket. Gaz ugyan már öregebb, de semmivel sem lett bölcsebb. Legjobb barátja, Dave viszont már nem hajlandó részt venni a bolondságaiban. Amikor azonban tragédia történik, a csapatnak újra össze kell állnia, hogy leróják tiszteletüket egy barátjuk előtt.