Cars Toon: Spinning
Guido egy táblát tartott Luigi gumiboltja előtt, arra próbálva rávenni a vevőket, hogy menjenek be a boltba. Ekkor érkezik meg Luigi, aki azt mondja neki, hogy rázza meg a táblát. Miután Luigi visszamegy a boltba, Guido elkezdi rázni a táblát, majd trükkösen folytatja a rázást, végül a tábla hegyét a villáján pörgeti.