Twilight of the Yakuza
A jakuzák kihalófélben vannak. Tagjai elöregedtek, és a kormányzat keményen fellépett a felszámolásuk érdekében. De kik is azok a jakuzák? Egy nemzet rákfenéje vagy a szükséges rossz az iparosodott világ egy olyan országban, ahol a legalacsonyabbak a bűnözési mutatók?