Jakuza szerető
Egy belevaló egyetemista lány egy olyan férfiról álmodik, aki önmagáért szereti. Miután bajba kerül egy partin, Oya Toshiomi megmenti, és átadja neki a névjegykártyáját. A kártyán azonban egy yakuza csoport neve szerepel! Toshiomi Yuri határozott fellépését, Yuri pedig Toshiomi viselkedését találja vonzónak. A szerelmesek szenvedélyes kapcsolatba kerülnek egymással, és szerelmük minden egyes leküzdött akadály után egyre mélyebbé válik. Egy veszélyes románc története.
A jakuza kisfőnöke, Oya Toshiomi megmenti Yurit, a diáklányt, és elkezdődik veszélyes viszonyuk.
Yuri találkozik az Oya-szindikátus vezetőjével, aki egy bizonyos kéréssel fordul hozzá.
Oya Toshiomi beleesik Choko csapdájába, Yuri gyerekkori barátja felfedezi a lány titkát.
Toshiomi és Yuri randevúzik, amikor hirtelen fegyveres férfiak veszik körül őket.