THE ONE SHOT
Daigo, a Chidori komikuspáros tagja egy forradalmi ötletben egyesíti a filmművészetet és a humort. Japán nyolc legjobb komikusa saját rövidfilmet ír és rendez, egyetlen szabályt követve: a történetben helyet kell kapnia egy poénnak. Kié lesz a tökéletes geg, és ki lesz az első ONE SHOT-bajnok?