Gyilkos elmék
Tartson ön is az FBI elit profilozóival, miközben Amerika legbetegebb gyilkos elméi után nyomoznak, meghatározzák következő lépésüket, és megakadályozzák, hogy újra lecsapjanak.
A VKO párokra vadászó emberrablók után nyomoz, Voitot pedig a börtönben a múlt árnyai kísértik.
A VKO egy veterán halála ügyében nyomoz, Prentiss és Voit pedig egy podcastot próbálnak leállítani.
A csapat a Rajongó után nyomoz, Brian Garrity pedig szembesül a podcastja okozta károkkal.
Miközben a BAU egy rendőrgyilkos után nyomoz, Voithoz rejtélyes látogató érkezik.
A Rajongó Garrityt veszi célba, Voit pedig tervet eszel ki, hogy leszámoljon esküdt ellenségével.