Home Improvement
Elektromos kéziszerszámok, gyereknevelés és modern férfi misztikum a „Házi barkács”, egy szívből jövő és vicces családi vígjáték komikus építőkövei, amely a mai férfiak férfi-létével kapcsolatos kérdéseivel foglalkozik.