Dr. Pol: Így lettem állatorvos
Ő a kedvenc állatorvosunk, és most eláruljuk, mitől annyira hihetetlen figura. Ebben a különleges műsorban Dr. Jan Pol megosztja legintimebb és legdöntőbb élettörténeti pillanatait – a Hollandiában töltött gyermekkorától kezdve, amikor a világ háborúban állt, az amerikai középnyugatra költözésén át egy filmbe illő szerelmi történetig – ez az ő hihetetlen életének története.