Incredible Dr. Pol: A 200th Polapalooza
Hihetetlen 200 epizódot élhettünk át a páratlan Dr. Pollal! Csatlakozzanak a Dokihoz, Charleshoz és Diane-hez, akik a kamerák előtt töltött évtizedről mesélnek.
A páratlan Dr. Pol hihetetlen mérföldkőhöz érkezett – a 200. epizódhoz! Tartson velünk az emlékek országútján, miközben visszatekintünk az elmúlt évtizedre. A szórakozást a Doki, Charles és Diane garantálja, akik velünk együtt nézik és kommentálják a felejthetetlen pillanatokat. A műsor emellett egy soha nem látott felvételt is bemutat a sorozatból. A kétórás, üresjárat nélküli Pol-ságot vétek lenne kihagyni!