animáció, fantasy
Egy örök karácsonyi klasszikus szórakoztató Disney-fordulatot kap, ahogy a kapzsi Scrooge megtanulja, hogy elfogadja az ünnep szellemét.
Mickey egér, Donald, Goofy és az összes haverjuk egy örök karácsonyi klasszikus főszereplői. Ebenezer Scrooge túlságosan kapzsi ahhoz, hogy megértse, hogy a karácsony a kedvesség és a nagylelkűség ideje, de néhány újdonsült barátja útmutatásával megtanulja elfogadni az ünnep szellemét. Dohánytermék-megjelenítést tartalmaz.