életmód, valóságshow
A 24kitchen Guilty Pleasures című műsora a bűnös élvezetekről szól. Mindegyik részben holland hírességek árulják el titkos étkezési szokásaikat és osztják meg kedvenc bűnös élvezetüket. Perry de Man, a 24kitchen séfje a maga eredeti módján dobja fel ezeket az ételeket.
A 24kitchen Guilty Pleasures című műsora a bűnös élvezetekről szól. Mindegyik részben holland hírességek árulják el titkos étkezési szokásaikat és osztják meg kedvenc bűnös élvezetüket. Perry de Man, a 24kitchen séfje a maga eredeti módján dobja fel ezeket az ételeket. Együtt készítik el az étel ínyenc változatát. Vajon elnyeri a híresség tetszését az új verzió?