Repcsik: A mentőalakulat
Rozsdás, a világhírű versenyző összefog egy elit, tettrekész tűzoltócsapattal. A rettenthetetlen repcsik együttes erővel szembeszállnak a Dugattyúcsúcs Nemzeti Parkban tomboló tűzzel, és Rozsdás rájön arra, hogy mit jelent igazi hősnek lenni.