Szuperebek
Bundás szuperhősök új falkája vár rád a Disney szórakoztató kalandfilmjében. Egy átlagos nap hirtelen rendkívülivé válik, amikor Pocak, Maszat, Bukfenc, Buddha és Rózsabimbó talál néhány rejtélyes gyűrűt, amelyek szupererővel ruházzák fel őket.
Bundás szuperhősök új falkája vár rád a Disney szórakoztató és nagyívű kalandfilmjében. Egy átlagosnak tűnő nap hirtelen rendkívülivé válik a Fernfield farmon, amikor Pocak, Maszat, Bukfenc, Buddha és Rózsabimbó talál néhány rejtélyes gyűrűt, amelyek mindegyiküket szupererővel ruházzák fel. Mielőtt azt mondhatnánk: „Cimborák, gyülekező!”, a kutyakölykök szabadon engedik eddig pórázon tartott elképesztő képességeiket, és a világ megmentésére sietnek, amikor egy űrbéli alakváltó gonosztevő fenyegeti bolygónkat. De vajon sikerül-e ellátniuk a baját anélkül, hogy felfednék új, titkos személyiségeiket? Nevetésben, akcióban és hihetetlen új szereplőkben egyaránt bővelkedő, kihagyhatatlan moziélmény a Szuperebek, amely bizonyságul szolgál arra, ha használod az eszed és meg is dolgozol érte, nem kell semmiféle szupererő ahhoz, hogy szuperhőssé válj!