Tim Richmond: To The Limit
Őstehetség. Rocksztár. Kívülálló. A nyolcvanas években a versenyautó-pilóta Tim Richmond szélesre tárt kapukkal vezetett és élte az életét.
Őstehetség. Rocksztár. Kívülálló. A nyolcvanas években a versenyautó-pilóta Tim Richmond szélesre tárt kapukkal vezetett és élte az életét. A gazdag családba született Richmond a NASCAR-t uraló klasszikus déli melós salakversenyzők antitézisét testesítette meg. Fényűző showman is volt, aki fürdőzött a média és a rajongók figyelmében, különösen a női imádókat kedvelte. Természetesen Richmond teljesítménye a pályán volt az, ami miatt a verseny legendáihoz hasonlítjuk. 1986-ban, pedig, amikor hét versenyt nyert meg a NASCAR-ban, és a Winston-kupa pontversenyében harmadik lett, egyesek úgy gondolták, hogy Tim hamarosan sztár lesz. Sajnos azonban a szabados életvitel megbosszulta magát. Váratlanul visszalépett a NASCAR-versenyzéstől, mivel kétoldali tüdőgyulladásban szenvedett. A valóság azonban még ennél is súlyosabb volt: AIDS. Richmond 1987-ben tért vissza a pályára, de ahogy az egészségi állapota romlott, ő is kikopott a sportból. Végső napjait visszavonultan töltötte, mielőtt 1989. augusztus 13-án, 34 évesen meghalt volna.