Nature Boy
Igaz vagy sem? Ez a fontos kérdés húzódik meg a pankráció hosszú története mögött. Az ESPN Films 30 for 30 sorozata keretében bemutatott dokumentumfilm, a Nature Boy Ric Flair különös életéről szól. Rory Karpf rendező (Gyűlölöm Christian Laettnert) egy olyan ember lelkét tárja a nézők elé, akiről rajongók milliói gondolják azt, hogy ismerik.
Igaz vagy sem? Ez a fontos kérdés húzódik meg a pankráció hosszú története mögött. Az ESPN Films 30 for 30 sorozata keretében bemutatott dokumentumfilm, a Nature Boy Ric Flair különös életéről szól. Rory Karpf rendező (Gyűlölöm Christian Laettnert) egy olyan ember lelkét tárja a nézők elé, akiről rajongók milliói gondolják azt, hogy ismerik. A film két, 16 hónap különbséggel Flairrel készített, magával ragadó és brutálisan őszinte interjún keresztül követi nyomon a főszerepő legendás karrierjét, a szőke Adonis karakterének megalkotásától kezdve az NWA és A négy lovas dicsőséges napjain át a ringben töltött utolsó, megrendítő évekig. Tanúként a pankráció legnagyobbjai szólalnak meg, Triple H, The Undertaker, Baby Doll, Shawn Michaels, Jim Ross, Ricky Steamboat, Sting és Hulk Hogan. Mint hamisítatlan pankrátort, valósággal imádták őt a rajongók. Woooo című show-műsorát más sportágak sportolói és a hip-hop közösség is utánozta. De ahogy a családtagokkal és magával Flairrel készített interjúkból kiderül, vad életstílusa egy olyan ember magányosságát leplezte, aki sosem tudott megfelelni orvos apjának, majd elmenekült saját feleségei és gyermekei elől, és egy szinte elviselhetetlen tragédiát élt át. Ric Flair tette népszerűvé a „Ha férfi akarsz lenni, le kell győznöd a férfit” (If you want to be The Man, you gotta beat The Man) mondást. Ebben a filmben megismerhetjük ezt a férfit.