Jéghideg otthon
Egy család egy rozoga vidéki kúriára költözik, amely egykor fényűző birtok volt. Ahogy nekilátnak a felújításának, rájönnek, hogy új otthonuk számos titkot és borzalmas múltat rejteget. Sőt, talán még korábbi lakóitól sem mentes teljesen.
A Jéghideg otthon olyan thriller, aminek feszültséggel teli hangulatától egekbe szökik a pulzusunk, és nem fogunk hátradőlni a székben. A New York-i Cooper Tilson és felesége, Leah, gyermekeikkel a biztonságos, normális vidéki élet reményében egy romos, ódon kúriába költöznek, amely még mindig tele van az előző lakók holmijával. Ahogy elkezdik átalakítani álmaik házává, életük úgy válik rémálommá. Megjelenik az előző tulajdonos, és egy sor rémisztő esemény veszi kezdetét, arra késztetve őket, hogy felderítsék a birtok sötét és borzongató múltját.