Három évvel azután, hogy jobb lábát térd fölött amputálták, Terry Fox elindult, hogy adományokat gyűjtsön a rákkutatásra azzal, hogy minden nap lefut egy maratoni távot Kanadában. 143 nap alatt 3339 mérföldet tett meg, folyamatosan meghódítva a nemzet szívét a remény maratonjával, és milliókat inspirálva. A kétszeres NBA MVP, büszke kanadai és elsőfilmes Steve Nash megosztja Fox hihetetlen történetét a kitartásról és a reményről.