Beatles: How the Beatles Changed the World
Lenyűgöző történet a kulturális, társadalmi, spirituális és zenei forradalomról, amelyet a The Beatles robbantott ki, leleplező interjúkkal és ritkán látott archív felvételekkel az együttesről.