Mind idegenek vagyunk
Egy szinte teljesen üres toronyházban Adam egy este véletlenül összetalálkozik titokzatos szomszédjával, Harryvel, és ez felborítja mindennapjait. Adam ellátogat gyerekkori otthonába, ahol úgy tűnik, rég elhunyt szülei élnek, és annyi idősek, mint 30 évvel ezelőtti haláluk idején.