A Paloni Show: Halloweeni különkiadás
Leroy, Reggie és Ceruce Paloni életük lehetőségét kapják, amikor a felejthetetlen Halloweeni Különkiadás házigazdái lehetnek, ami egy csapat feltörekvő animátor által készített, „kísérteties" rövidfilmek sorát vonultatja fel. Justin Roiland filmje.