Zack és Cody a fedélzeten
Zack és Cody Martint London apjának SS Tipton nevű luxus óceánjárójának fedélzetén találjuk. A hajó a világot járja turistákkal és diákokkal, akik a Seven Seas High nevű középiskolába járnak.
A közkedvelt „Zack és Cody élete” hősei ebben a spin-off sorozatban tengerre szállnak. Zack, Cody, London és Mr. Moseby a puccos Tipton Hotel jól felszerelt termeiből London apjának luxus óceánjárójára, az SS Tiptonra költöznek. London először azt hiszi, hogy egy hajóúton van, de hamarosan kiderül, hogy valójában Zackkel, Codyval és az új szereplőkkel, Bailey-vel és Woodyval együtt a Seven Seas High nevű középiskolába kell járnia. London apja meg van győződve arról, hogy lánya így kénytelen lesz tanulni, hiszen a tengeren nem tud majd meglógni az órákról. Moseby és Miss Emma Tutweiller megpróbálja a diákok figyelmét a tanulásra összpontosítani, azonban Cody és Zack új módszereket talál a bajkeverésre.