Zack és Cody élete - A film
A tavaszi szünetben felkérik Codyt és Zacket, hogy csatlakozzanak a Gemini-projekhez. Egy csúcstechnológiával felszerelt kutatóközpont az ikrek közti dinamikát tanulmányozza. Megdöbbenve fogadják, amikor korábban sosem tapasztalt helyzetben találják magukat.
A tavaszi szünetben, Codyt (Cole Sprouse) és Zacket (Dylan Sprouse) felkérik, hogy csatlakozzanak a Gemini-projektbe. Egy csúcstechnológiával felszerelt kutatóközpont az ikrek közti dinamikát tanulmányozza. Megdöbbenve fogadják, amikor korábban sosem tapasztalt helyzetben találják magukat. Amikor az ikerpár egyik tagja új élménnyel gazdagodik, gondol valamit vagy érez valamit, a másik testvér is átéli. Miközben ez az új impulzus segít a fiúk kapcsolatán, olyan veszélynek is kiteszi őket, amit elképzelni sem tudnak.