Egy flamingó leszáll a nyílt vízen lévő repülőgép-hordozó kifutópályáján. A katonaságnál a kifutópályának mindig üresnek kell lennie. Megpróbálnak megszabadulni a madártól, de a flamingó a barátai seregével tér vissza, és kitartóan rózsaszínné változtatja a szürke hadigépezetet.