First Flight
Három fióka, egy nagy kihívás – az első repülés! De ahogy a békák belekezdenek különös előadásukba, az ég a rögtönzés forgatagává válik – van, aki pörög, van, aki lebeg, mások pedig csak remélik a legjobbakat.